Hur skickar jag tillbaka en produkt?
Du är inte nöjd med din produkt eller du har fått fel produkt? Följ nästa steg om du vill returnera en produkt.
1. Använd returformuläret, välj produkterna du vill returnera och följ de fortsatta anvisningarna.
2. Efter att vi mottagit formuläret kommer vi att kontakta dig för överenskommelse om hantering av returen.
3. Packa produkten/produkterna noggrant och bifoga en kopia av fakturan.
4. Efter att ha vi mottagit returen kommer vi att återbetala inköpspriset.
Vid speditionsvaror bär vi kostnaden för att returnera varorna enligt följande: Efter mottagandet av din retur ser vi till att spedition sker genom upphämtning av varorna på vår bekostnad, på överenskommen tid. I alla andra fall bär du de direkta kostnaderna för att returnera varorna.
Vad gör jag om en produkt är skadad?
Levererades inte produkten på rätt sätt? Vi beklagar detta. Vi paketerar varje beställning noggrant. Tyvärr kann vi dock inte alltid förhindra skador under transporten. Var god och följ följande steg så att vi snabbt kan hitta en lösning:
1. Packa alltid upp produkterna direkt när de levererats och kontrollera att de inte skadats under transporten.
Om en skada har uppkommit, be alltid föraren att notera skadan på följesedeln.
3. Ta alltid emot den levererade produkten (vägra inte att ta emot den och returnera den inte).
4. Använd returformuläret, välj produkterna du vill returnera och följ de fortsatta anvisningarna.
5. Efter att vi mottagit formuläret kommer vi att kontakta dig för en lösning på problemet. Vid behov kommer vi snabbt och kostnadsfritt att skicka dig en ersättningsprodukt.
Fyll i följande fält.
Den e-postadress du uppgav vid beställningen.
Det fullständiga ordernumret börjar med SEF och 10 siffror (detta hittar du på beställningsbekräftelsen).
*Obligatoriskt fält